با شکست سوئد نوجوانان مکزيک به مرحله بعد صعود کرد
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
در گروه ششم جام جهاني زير 17 سال امارات بازي هاي سوم و پاياني به صورت همزمان از ساعت 16 و 30 برگزار شد تا تکليف دو تيم صعود کننده ديگر مشخص شود. نيجريه 5 - عراق صفر مکزيک يک - سوئد صفر نيجريه با 7 امتياز به عنوان تيم اول و مکزيک با 6 امتياز به عنوان تيم دوم گروه خود به مرحله بعد صعود کرد. سوئد با 4 امتياز و عراق بدون امتياز به ترتيب در رده هاي سوم تا چهارم قرار گرفت. نيجريه به عنوان تيم اول اين گروه منتظر مشخص شدن نتايج گروه پنجم است تا با تيم دوم اين گروه بازي کند. ايران در صورت رسيدن به مقام دوم در گروه پنجم بايد به مصاف نيجريه برود. در گروه پنجم ايران - اتريش و آرژانتين و کانادا از ساعت 19 و 30 به مصاف يکديگر مي‌روند تا تکليف تيم هاي اين گروه مشخص شود.


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)